Náš sortiment
724 181 898 PO-ČT 7:00-16:00, PÁ 7:00-14:00
0 Košík
Nákupní košík je prázdný

Časté dotazy

Sepsali jsme odpovědi na nejčastější dotazy našich zákazníků.

 

JAK ZJISTÍM, ZDA JE ZBOŽÍ DOSTUPNÉ SKLADEM?


Odpověď: U každého Vámi zvoleného produktu vidíte vedle tlačítka "Vložit do košíku" zda je zboží skladem či nikoli. Pokud není skladem, je možné poptat jeho aktuální dostupnost. Zboží, které nemáme naskladněno jsme díky dobrým vztahům s dodavateli schopni zajistit a expedovat nejpozději do 48 hodin, resp. 2 pracovních dnů.

 

KDY DOSTANU OBJEDNANÉ ZBOŽÍ?

 

Odpověď: Zboží skladem expedujeme v pracovní dny do 24 hodin a předáváme zvolenému přepravci či na kamennou prodejnu. Nenaskladněné produkty odesíláme do 48 hodin.

 

MOHU SLEDOVAT STAV SVÉ OBJEDNÁVKY?

 

Odpověď: O všech krocích týkajících se Vaší objednávky (přijetí, expedice, předání Vámi zvolenému dopravci apod.) Vás budeme mailově informovat. Stav své objednávky můžete také zkontrolovat telefonicky na naší infolince 724 181 898 či mailově na info@sportovni-potreby.cz. Stačí nás kontaktovat!

 

MOHU SI VYZVEDNOUT ZBOŽÍ OSOBNĚ NA PRODEJNĚ?

 

Odpověď: Samozřejmě. V naší kamenné prodejně Sportvel na Husově ulici 14/1624 v Jihlavě (mapa). Po doručení mailové zprávy o expedici objednaného zboží na prodejnu si jej můžete vyzvednout od pondělí do pátku v čase 09:00 - 17:00 hod. a v sobotu 09:00 - 11:30 hod. V případě potřeby využijte telefonního kontaktu: 567 310 073.

 

RÁD BYCH SI ZVOLIL(A) ČAS DORUČENÍ

 

Odpověď: V současné době využíváme služeb soukromého přepravce DPD. Po vyexpedování objednávky Vás mailově a posléze i telefonicky kontaktuje DPD s informací o čase a místu doručení. V rámci služeb DPD si můžete doručení jakkoli změnit, přizpůsobit a případně i odložit.

 

JAK MÁM POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ POŠKOZENÉ ZÁSILKY?

 

Odpověď: U křehkého zboží či zjevně zdeformovaného nebo potrhaného balíku doporučujeme zásilku před kurýrem otevřít a zkontrolovat. V případě poškození zboží vše fotograficky zdokumentovat a postupovat podle pokynů kurýra a přepravce na webu http://public.dpd.cz/ocm/. Dopravci i Vám nabídneme co nejlepší součinnost pro rychlou a bezproblémovou reklamaci.

 

V PŘÍPADĚ REKLAMACE MÁM POSTUPOVAT JAK?

 

Odpověď: Pokud si zboží přebíráte osobně na prodejně, ochotně vyřídí s Vámi vrácení či reklamaci produktu náš personál. V případě doručení přepravní společností postupujte dle Obchodních podmínek, Reklamačního řádu a Reklamačního protokolu. V případě jakýkoli nejasností jsme Vám plně k dispozici na naší infolince 724 181 898 či mailově na info@sportovni-potreby.cz.


Výměna zboží

Rychle a pohodlně do 30-ti dnů.

Osobní odběr

Možný na jihlavské prodejně.

Doprava zdarma

Při nákupu nad 1500,- Kč!

Vlastní sklad 1000m2

Více než 5 500 produktů skladem!

Ověřeno zákazníky!

Garance bezpečného nákupu!

Zákaznický servis

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat

+420 724 181 898
+420 567 330 329
info@sportovni-potreby.cz
Odběr newsletteru
↑